poniedziałek, 20 maja 2013

Rozdział 8

Włączyłam telewizor nie było nic ciekawego poszłam  się położyć miała już dosyć wrażeń
. Obudził mnie jak zwykle budzik . Poszłam do kuchni zrobiłam sobie śniadanie po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi spojrzałam przez " Judasz " ku mojemu ździwieniu przed drzwiami stał Niall
Nie wiedziałam co zrobić byłam  nie ubrała nie uczesana ani umalowana . Pobiegłam do łazienki
- Wejdź !!! - krzyknęłam
Usłyszałam otwierające się drzwi o kroki Nialla
- Jesteś !!? - krzykną
- Tak zaraz przyjdę
Ubrałam się  jak najszybciej i pomalowałam zresztą też ubrałam się w :

Poszłam do Nialla
J : Przepraszam że musiałeś czekać
N : Nic się nie stało
J : Co cię tu sprowadza ?
Powiedziałam po czym uśmiechnęłam się
N : Chciałem cię przeprosić za te fanki które zepsuły nam wieczór
J : Dobrze nic się nie stało
Niall podszedł do mnie i przytulił się
N : A wiec gdzie idziemy ?
J : A mamy gdzieś iść ?
N : A co mamy siedzieć w domu jak jest tak ciepło
J : No nie
N : A wiec gdzie idziemy
J : Zaproponuj coś
N : Hmm
J : Może na lody ?
N : Dobry pomysł
Poszliśmy na lody oczywiście Niall zawsze żartował. Oczywiście nie obyło by się bez Paparazzi i fanek ani ja ani Horan nie mieliśmy ochoty na zdjęcia. Zaczęliśmy uciekać  . Tak się śmiałam że nie miałam siły biec . W końcu
udało nam się ich zgubić byliśmy.. nawet nie wiedzieliśmy gdzie ale mieliśmy lody . Zrobiliśmy się głodni ale u Nialla to było normalne zadzwoniliśmy po taksówkę i pojechaliśmy do ulubionej restauracji Horana.Zjedliśmy pyszny obiad i pojechaliśmy do mnie . Włączyłam laptopa i sprawdziłam bloga plotkarskiego to co tam zobaczyłam kompletnie mnie załamało ...
=================
Sorka za moją nie obecność i za taki krótki rozdział mam nadzieję że się spodoba
1 kom = Rozdział 9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz