niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 2

J : Dziękuje jeszcze raz
C : Nie ma za co
Podeszłam do cioci i dałam jej buziaka w policzek
C : Mam nadzieję że jesteś szczęśliwa \
J: I to jak
Spojrzałam na zegarek była 19.30
J : Pójdę się położyć jestem zmęczona
C : Dobranoc  ja jutro jadę do pracy więc zostaniesz sama masz sto złoty
Ciocia dało mi sto złotych
J : Ciociu nie trzeba
C : A skąd jutro weźmiesz kasę
J :Mam jeszcze kasę  od rodziców
C :  Bierz i nie gadaj
J : Bardzo dziękuje
C : Więc ja będę późno bo robimy ważny projekt . Jak chcemy podpisać kontrakt to musimy zrobić ten projekt
J : Dobrze nie ma sprawy to ja idę dobranoc
C : Dobranoc
Poszłam się położyć . Szybko zasnęłam .  Obudziłam się budzik dzwonił jak oszalały
Wstałam żeby się ubrać założyłam getry z miastem koszule z ćwiekami na kołnierzyku i vansy .
Poszłam do łazienki pomalowałam się lekko i poszłam do cioci
C : Co tam śpiochu - powiedziała cioci żartobliwie
Uśmiechnęłam się


Siadłam do stołu
C : Dobra ja lecę do pracy będę późno  na obiad pójdź do restauracji albo gdzie tak chcesz
J : Dobrze ciociuuuuuuuu - ziewnęłam
Ciocia poszła . Ja zjadłam śniadanie siadłam na kanapie i włączyłam telewizor skakałam po kanałach aż w końcu trafiłam na wywiad z One Direction . Gdy ich zobaczyłam nie mogłam się doczekać aż ich zobaczę na żywo . Wywiad się skończył nie chciało mi się siedzieć w domu więc poszłam na spacer pozwiedzać Anglię  . Chodziłam tak trochę zwiedzałam . Było bardzo gorąco . Wzięłam ze sobą aparat  . Robiłam zdjęcia żeby później zgrać na laptopa i wysłać mamie tacie i Weronice a wieczorem chciałam pokazać je cioci . Trochę ich zrobiłam . Wróciłam do domu . Zgrałam zdjęcia na komputer wybrałam najlepsze i wysłałam je do rodziców
==============
Przepraszam że tak krótko

Czytasz = Komentujesz


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz