wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 6

N : Poczekaj !!
J : Tak ?
Niall dał mi swój numer
N :  Mam nadzieje że się jeszcze spotkamy
Ja się tylko uśmiechnęłam i wyszłam z samochodu
Weszłam do domu ciocia spała po cichu poszłam do siebie spojrzałam na jego numer napisany na karteczce przygryzłam wargę schowałam numer do szawki i położyłam się spać
. Obudziłam się rano wiedząc że czeka mnie "przesłuchanie "
Wstałam poszłam się wykąpać ubrać uczesać umalować itd.
Ubrałam się w
Poszłam do kuchni
C : I jak było ?? mów szybko
J : Jak miało być ?
C : Jacy oni są jak się bawiłaś ?
J : Są prze słodcy a bawiłam się dobrze
C : Jak ty wróciłaś bo przecież ja po ciebie nie przyjeżdżałam
J : Niall mnie odwiózł
C : uuuu coś się szykuje
J : hahahaha


Wybuchłam śmiechem
C : Co się śmiejesz ?
J : Ja bym chciała ale ja jestem zwykłą dziewczyną a on ..
C : Jeszcze zobaczymy C:Ale co przywiózł cię i co dalej
J : Nic dał mi swój numer telefonu i przyszłam do domu
C : Naprawdę ?
J : No naprawdę
Spojrzałam na zegarek była 13.00
J : Ja tak długo spałam ?
C : Nom
Zaraz przyjdę . Poszłam zadzwonić do Nialla żeby podziękować mu za udany wieczór
J : Hej Niall
N : Hej
J : Mam nadzieję że cię nie obudziłam
N : Nie no co ty
J : Chciałam ci podziękować za wczorajszy wieczór
N : Nie man sprawy.. udało by mi się cię namówić na wspólny spacer
J : Hmmmm może
N : Proszę ..
J : No nie wiem ..
N : Bardzo proszę
J : Skoro tak prosisz
N : Dobra to ja przyjdę po ciebie będę za piętnaście minut
 Niall tak jak mówił przyszedł po mnie . Wyglądał tak słodko . Chodziliśmy w różne miejsca Niall tyle o sobie mi opowiedział czułam się przy nim tak swobodnie i ja też się przed nim otworzyłam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz