wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 5

J : Jedziemy
Wyszłyśmy z domu poszłyśmy do garażu wsiadłyśmy do samochodu i pojechałyśmy na koncert
Jechałyśmy z 15min . Było tam tyle fanek tyle ludzi. Siadłam na swoim miejscu VIP w końcu chłopcy wyszli na scenę na żywo byli jeszcze słodsi i śliczniejsi koncert trwał z 3 godziny . Po koncercie poszłam za ochroniarzem nie liczyłam na dużo chciałam tylko żeby podpisali mi płytę i zrobili sobie ze mną zdjęcie . Podeszłam do nich oczywiście nie za blisko bo nie można było
i poprosiłam ich o podpisanie płyty i zrobienie wspólnego zdjęcia . Chłopcy się zgodzili podpisali mi płytę zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcia . Rozmawiałam jeszcze z Harrym . Byłam trochę zdziwiona bo żadnej z fanek nie pozwolili ze sobą rozmawiać ale to chyba dla tego że jako jedyna nie piszczałam i nie próbowałam się na nich rzucić .
Po pewnym czasie Harry zaprosił mnie na wspólną imprezę Niall wtedy tak słodko się uśmiechał że nie mogłam im odmówić

Rozmawialiśmy jeszcze chwilę
J : Dobra ja muszę iść jak chcecie żebym przyszła
N : No pewnie że chcemy
J : To ja lecę paa
Zaczęłam iść w stronę wyjścia
H : Poczekaj !!
Zatrzymałam się i spojrzałam się za siebie na Harrego

J : Co się stało ?
H :Lepiej idź tylnym  wyjściem jak nie chcesz żeby cię fanki napadły
J : Racja racja
Wyszłam tylnym wyjściem i zadzwoniłam po ciocię . Opowiedziałam jej o wszystkim . Na początku wahałam się co do pójścia na tą imprezę ale ciocia powiedziała że mam iść . Dojechałyśmy do domu . Szybko pobiegłam pod prysznic ubrałam bieliznę pobiegłam do pokoju wywaliłam całą szafę
w poszukiwaniu czegoś ładnego ale w końcu zadałam sobie sprawę że nie ma sensu się stroić
ubrałam się w :

Po ubraniu  i pomalowałam się poprosiłam ciocię żeby mnie zawiozła a ja będę dzwonić jak by co
Dojechaliśmy chłopcy byli tak szczęśliwi jak mnie zobaczyli
Impreza obywała się w klubie więc weszliśmy do środka czułam się trochę zagubiona ponieważ nikogo nie znałam oprócz  1D  . Fajnie się bawiłam
J : Niall ja muszę iść zadzwonię po ciocie i spadam
N : Poczekaj ja cię odwiozę
J : Oj przestań nie rób sobie kłopotu
N : Ale ja nalegam
Zgodziłam się bo nalegał . Powiedziałam mu jak ma jechać
J : Dzięki za kłopot ja lecę paa
Już miałam wysiadać gdy nagle ...
=========
Proszę was o komy mam nadzieję że się spodoba 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz